Job 32 van 40


Report this listing

Solliciteren



Tweetalige Klantendienst Medewerker KBC met thuiswerk


Functie

  • Ben je communicatief ingesteld en tweetalig (Nederlands als Frans)?
  • Wil je een eerste ervaring opdoen in een customer care functie?
  • Heb je voeling met de digitale wereld ?
  • Wil je graag 3 dagen/week thuiswerken ?
  • Ben je behulpzaam en geeft klantencontact jou een boost?

Alles kunnen afchecken?

Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!

Voor onze bekende klant KBC (24+) zijn wij op zoek naar Customer Care medewerkers voor Daily Banking.

Wat zijn jouw taken?

  • Deze functie heeft twee kerntaken, met name digitaliteit uitdragen en klanten ondersteunen.
  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van binnenkomende telefoons.
  • D.m.v. open vragen definieer je het probleem en zoek je naar een gepaste oplossing.
  • Je kan voor niet-courante problemen en klachten terugvallen op een gespecialiseerde collega, je opleiding, de Teamssite, de chatbot Daisy en de digitale GPS.
  • Alle aspecten van onze dienstverlening worden door jou met een kritische en opbouwende geest benaderd, waarbij het klantenbelang op elk ogenblik centraal staat.
  • Continue zelfontwikkeling en een goede kennis van KBC Mobile en Touch zijn een must. We voorzien hiervoor 4 weken opleiding.
  • Tevredenheid van de klant is voor jou prioritair. Je gaat steeds voor een snel en correct antwoord, waarbij de klant een antwoord/oplossing krijgt voor zijn/haar vraag.

Jouw profiel

Onze ideale customer care medewerker voldoet aan volgende voorwaarden:

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en zeer goede kennis van het Frans , zowel mondeling als schriftelijk. Bijkomende talen zoals Duits of Engels zijn een meerwaarde.
  • Je bent communicatief ; je slaagt erin informatie op een duidelijke manier over te brengen. Klachten weet je op een goede manier op te vangen en te behandelen.
  • Je bent leergierig , een nieuwe optie in KBC Mobile of Touch heb je zo in de vingers.
  • Je ziet verandering als een uitdaging en een opportuniteit.
  • Je beheerst de huidige en toekomstige digitale processen (KBC Mobile, Kate, Touch, Payconiq...).
  • Je hebt een passie voor het zoeken naar oplossingen en werkt graag met instructies en procedures.
  • Bovenal ben je een teamplayer . Je houdt ervan om in een hecht team te werken.
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Key accounts opvolgen
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Domein: Postorderverkoop
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

24+ is gevestigd te Berchem (Antwerpen) en is een joint venture van KBC en VAB Groep.

Wij zijn het Customer care center van KBC. We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten van niet-commerciële aard voor KBC: we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live.

In al deze communicatie staat steeds de kwaliteit van de interacties centraal. Bij interne zowel als externe contacten is het ons doel om een positief gevoel achter te laten en zo bij te dragen aan het sterke imago van de producten en diensten van KBC. Deze klantbeleving is wat we onze plusfactor noemen!


Wat kan je verwachten eens je als helpdeskmedewerker start bij 24+?

  • Flexibiliteit ! Je werkt voltijds van maandag tot vrijdag in flexibel werkrooster tussen 8h en 22h. Dit wisselt om de week. Daarnaast werk je 1 zaterdag per maand van 9h tot 17h.
  • Mogelijkheid om na opleiding van thuis te werken.
  • Zijn ze bij 24+ overtuigd van jou na een succesvolle interimperiode? Dan kan je interimcontract worden omgezet tot een vast contract bij 24+.
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Premies:
    • Taalpremie tussen €75 bruto/maand en €150 bruto/maand
    • Flexpremie: €100 bruto/maand
    • Teampremie: €50 bruto/maand
    • Avondpremie na 20h: €7,5 bruto/uur
    • Thuiswerkpremie: €2 netto/dag
  • Extralegale voordelen ( maaltijdcheques twv €8,00 / gewerkte dag, interessante premies), fietsvergoeding, vergoeding openbaar vervoer aan 100%;
  • Aantrekkelijke KBC-groepsverzekering en interessante KBC- en VAB-personeelsvoordelen eens je een vast contract hebt;
  • Uitstekende opleiding en jobbegeleiding. Opleiding is voltijds;
  • Opstart: 22 april 2024

Solliciteren

Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60

Solliciteren